ДОГОВІР

Публічної оферти

 

Цей Договір Публічної оферти про торгівлю товарами, що здійснюються фірмами поштового замовлення або через мережу Інтернет встановлює умови та порядок торгівлі товаром на Платформі, що знаходиться в мережі інтернет за адресою: https://vihome.com.ua (далі – «Платформа»), та є публічною офертою Фізичної особи-підприємця у особі Ленгер Віталій Євгенович, як оператора Платформи та (надалі «Оператор», ідентифікаційний код –  3600704773) для невизначеного кола осіб у розумінні ст. 633, 641, 644 Цивільного кодексу України, укласти Договір публічної оферти у сфері торгівлі товарами, що здійснюється фірмами поштового замовлення або через мережу Інтернет (надалі – «Договір») на нижчевикладених умовах:

1. Загальні положення

1.1. Відносини між Покупцями та Продавцем базуються на основі договору Публічної оферти.

1.2. Договір Публічної оферти є публічним договором, що регулюється ст. ст. 633, 641 Цивільного кодексу України.

1.3. Умови публічного договору є однаковими для всіх.

1.4. Придбавши Товари Продавця Ви акцептуєте умови цього Договору, та підтверджуєте, що ознайомлені з ним та погоджуєтесь з його умовами.

1.5. У Договорі вживаються терміни в такому значенні:

Платформа офіційна веб-сторінка Оператора, що знаходиться в мережі Інтернет за адресою – https://vihome.com.ua, на якій Продавці розміщують інформацію про свій товар, його вартість, а також спосіб отримання. Скориставшись конкретною пропозицією Клієнт акцептує умови цього Договору.

Адміністрація - співробітники Інтернет-магазину https://vihome.com.ua, що здійснюють управління вебсайтом, виконують технічні, організаційні та інші функції щодо забезпечення функціонування сервісів Інтернет-магазину Vihome, а також надають інформаційну, консультаційну та іншу підтримку.

Покупець будь-яка фізична особа, що купує товар Продавця, оплачує товар на банківський Рахунок Продавця, таким чином висловивши намір акцептувати цей Договір.

Продавець – будь-який субʼєкт господарювання, що здійснює продаж Товарів за допомогою розміщення відповідних пропозицій на Платформі.

Товари – товари, що належать до категорії меблів, їх складові та комплектуючі, предмети декору та інші товари, що продаються Продавцем на користь Покупців; перелік, опис та вартість яких зазначаються виключно на Платформі у вигляді пропозицій, публікацій або постів.

Акцептування Договору під акцептом цього Договору розуміється оплата Товару Продавця згідно з оголошенням, пропозиціями чи публікації, розміщених на Платформі.

Особистий кабінеткабінет у вигляді персонального розділу Покупця на Платформі. В особистому кабінеті відображається персональна інформація Покупця та статус розміщених замовлень.

2. Предмет договору

2.1. Цей договір є публічним договором, який вважається укладеним між Продавцем, з однієї сторони та Покупцем з іншої, з моменту Акцепту останнім всіх без винятку умов та положень даного Договору та Додатків до нього.

2.2. За цим Договором Продавець зобов'язується продати Покупцю Товар, а Покупець зобов'язується прийняти Товар й оплатити за нього в порядку та на умовах, визначених цим Договором та законодавством України.

2.3. Продавець здійснює торгівлю Товарами за цим Договором у відповідності з нормами чинного законодавства України та домовленостями, що встановлені між Оператором Платформи, Покупцем та Продавцем.

3. Порядок оформлення товару та отримання винагороди Продавцем

3.1. Оператор Платформи може здійснювати продаж Товарів як самостійно, так і надає доступ для продажу, оформлення та відправлення Товарів, а також отримання прибутку будь-якими іншими Продавцями.

3.2. Покупець звертається до Продавця будь-яким зручним способом зв’язку, що опублікований на Платформі, та приймає умови в опублікованому оголошенні, публікації або пропозиції Продавця, а також в цьому Договорі.

3.3. Задля оформлення замовлення Покупець може зареєструватися на Платформі (з метою подальшого використання власного облікового запису для оформлення замовлень, їх відстеження тощо) або заповнивши відповідну форму, надавши необхідні дані – без реєстрації та створення облікового запису. Реєстрація потрібна для доступу Покупця до персоналізованої інформації та надання додаткових можливостей при взаємодії з Платформою. Оформити замовлення на Товар можуть як зареєстровані Покупці, так і ті, що не здійснили реєстрацію.

3.3.1. Покупець при реєстрації на Платформі Продавця, де зазначає свої особисті дані: ПІБ, номер телефону, адреса електронної пошти або інший ідентифікатор, передбачений на Платформі, а також пароль, за безпеку яких Покупець несе відповідальність. Покупець зобов'язується надати точну інформацію про себе. Продавець не несе відповідальності за правильність даних, наданих Покупцем під час здійснення замовлення.

3.3.2. Всі дані, які передбачені п. 3.2.1. цього Договору збираються Оператором Платформи та передаються Продавцеві, а також зберігаються на серверних потужностях Оператора згідно з правилами, що викладені в політиці конфіденційності.

3.3.3. Після підтвердження замовлення Покупцеві може надаватися інформація про орієнтовану дату доставки шляхом направлення повідомлення на електронну адресу або номер телефону, або телефонного дзвінка на номер телефону, зазначені Покупцем під час оформлення замовлення.

3.4. Продавець, отримавши звернення від Покупця, попереджає його про умови Договору та отримує згоду на обробку персональних даних (в т. ч. в усному порядку), за необхідності надає інформацію про Товари (вартість, строки доставки та інше).

3.5. Оплата за Товар може здійснюватися у:

- безготівковій формі на розрахунковий рахунок Продавця;

- оплата на сайті (можлива оплата частинами через ПриватБанк або Monobank);

- післяплата.

3.5.1. Післяплата відбувається в такому порядку:

Передплата відбувається у розмірі 30 % від загальної суми вартості Товару на розрахунковий рахунок Продавця при наявності Товару на складі, решту 70 % Покупець сплачує при отриманні Товару накладеним платежем. У випадку виготовлення Товару на замовлення, Покупець зобов’язаний сплатити передплату у розмірі 50 % від загальної суми вартості Товару, решту 50 % Покупець сплачує при отриманні Товару накладеним платежем.

3.6. Розрахунок за Товар відбувається у національні валюті України – гривні.

3.7. Вартість Послуг не включає в себе будь-які комісії, що стягуються банками чи платіжними системами за проведення платежу та/або за конвертацію валют. Комісійні витрати за здійснення платежів за даним Договором Покупець сплачує додатково.

3.8. Вартість Товару вказана на Платформі без урахування витрат на транспортування Товару до Покупця. Транспортні витрати оплачуються Покупцем окремо, якщо інше прямо не вказано Продавцем при здійсненні Покупцем замовлення.

3.9. Після підтвердження та оформлення замовлення Покупець отримає електронний лист із інформацією про здійснене замовлення. Покупцю слід уважно прочитати це повідомлення. Якщо Покупець виявить помилки у замовленні, слід негайно повідомити про це Продавця електронною поштою, що вказана в цьому Договорі, або скориставшись онлайн-формою на Платформі.

3.10. Якщо замовлення було зроблено Покупцем неправильно або не було отримано Продавцем, а кошти були списані з рахунку Покупця, ці кошти будуть повернені Покупцю у повному обсязі.

3.11. Скасувати або змінити замовлення неможливо, якщо воно вже перебуває на стадії підготовки. Однак Товар може бути повернуто відповідно до розділу 6 цього Договору.

3.12. У разі відсутності замовленого Товару на складі Продавця, в тому числі з причин, незалежних від Продавця, Продавець може анулювати замовлення ( у т.ч. відповідну частину ) Покупця, повідомивши його про таке анулювання протягом 30 робочих днів з моменту здійснення замовлення. У разі, якщо Покупець сплатив вартість Товару при здійсненні замовлення, Продавець на свій розсуд:

- відшкодовує Покупцю сплачену вартість Товару, який було анульовано в замовленні, незважаючи на причину відсутності Товару;

- або повідомляє Покупця про можливість здійснення заміни замовленого Товару іншим Товаром із аналогічними характеристиками та вартістю;

- або повідомляє Покупця про можливе продовження терміну доставки Товару, за можливості (разом із основним замовленням або окремо від нього), при цьому продовження терміну доставки Товару не може перевищувати 30 робочих днів.

4. Права та обов’язки сторін

4.1. Продавець зобов’язується:

a) продати Покупцю Товари, розміщені на Платформі;

b) забезпечити можливість оплати за Товари на банківський рахунок, платіжну систему, відповідно до цього Договору;

c) забезпечити Покупця повною інформацію про Товари, що продаються, їх зміст, строки виготовлення та поставки, а також надати дані про Продавця для пред’явлення скарг або вимог;

d) ознайомитись з умовами цього Договору та отримати дозвіл на обробку персональних даних (в т. ч. в усному порядку).

4.2. Продавець має право:

a) вносити зміни щодо інформації, переліку та вартості Товарів на власний розсуд в односторонньому порядку;

b) в односторонньому порядку розірвати Договір у випадку грубого порушення Покупцем умов цього Договору;

c) залучати третіх осіб для виконання умов цього Договору;

d) заблокувати доступ до в інтернет магазину Vihome Покупцеві, у випадку виявлення порушення таким Покупцем обов’язків вказаних вище в цьому пункті.

4.3. Оператор має право:

a) вносити зміни до Договору в односторонньому порядку;

b) проводити планово-профілактичні роботи, які можуть спричинити тимчасові перебої в роботі Платформи.

4.4. Покупець зобов’язується:

a) дотримуватись всіх умов та вимог цього Договору;

b) ознайомитись з інформацією про Товари Продавця;

c) прийняти Товари Продавця;

d) оплатити Товари Продавця;

e) надати достовірну інформацію у відповідності до п. 3.3.1. цього Договору;

f) при отриманні Товару провести зовнішній огляд на предмет зовнішнього пошкодження пакування, відкрити в присутності представника служби доставки зовнішнє пакування з метою перевірки відсутності пошкоджень товару, його цілісності та комплектності;

g) утримуватись від інших дій, не передбачених даним Договором, але таких, які містять склад кримінального або адміністративного правопорушення, або порушують права і законні інтереси Продавця, Оператора, інших покупців, третіх осіб.

h) не розміщувати спекулятивні, неправдиві замовлення чи замовлення з метою шахрайства. Якщо у Продавця є підстави вважати, що Покупець розмістив відповідне замовлення, Продавець має право скасувати таке замовлення та повідомити про це компетентні державні органи;

i) не копіювати, відтворювати, створювати, перевидавати, завантажувати, роздруковувати, публікувати, перевидавати, транслювати, записувати, передавати або таким чином розповсюджувати веб-сторінки чи матеріали на Платформі або комп'ютерні коди чи елементи, що містяться на Платформі, крім як для особистого використання, без попередньої письмової згоди Продавця;

j) не змінювати та не розповсюджувати змінене наповнення (контент, матеріали) на Платформі, в тому числі, але не обмежуючись, прибравши логотипи та торговельні марки Продавця.

4.5. Покупець має право:

a) вимагати від Продавця виконання умов та положень цього Договору;

b) замовляти Товари у будь-якого Продавця, що розміщенні на Платформі;

c) отримати повну інформацію щодо Товарів Продавця, їх ціну, строки виконання та будь-яку іншу інформацію, що стосується предмету Договору.

5. Доставка товару

5.1. Доставка Товару відбувається Продавцем із використанням поштових служб (Нова Пошта/УкрПошта); транспортними компаніями (перевізником) або власними силами в межах території України.

5.2. При відправці Товару Продавець надсилає Покупцю номер накладної, за яким закріплено Товар.

5.3. Доставка Товару (в тому числі і повернення Товару) здійснюється за рахунок Покупця.

5.4. Вартість доставки Товару Покупець сплачує відповідно до актуальних тарифів, що вказані на сайті відповідної служби із доставки (Нової Пошти/УкрПошти).

5.5. При доставці Товару силами перевізника, Покупець в повному обсязі і беззастережно погоджується з правилами перевізника щодо перевезення вантажів (в т.ч. із вартістю доставки).

5.6. Оплата вартості доставки здійснюється Покупцем перевізнику самостійно, при отриманні Товару. Точна вартість доставки визначається перевізником.

5.7. Зобов'язання по передачі Товару Покупцю за Договором вважаються виконаними, а також ризик випадкової загибелі Товару переходить до Покупця в момент передачі Продавцем Товару перевізнику. Відповідальність за доставку Товару до місця доставки, визначеного Покупцем, несе перевізник.

5.8. Прийом Товару за кількістю та якістю відбувається в місці передачі Товару від Продавця (перевізника) Покупцеві. При отриманні Товару Покупець зобов'язаний перевірити зовнішню цілісність пакування, після чого відкрити його та безпосередньо пересвідчитися у належному зовнішньому стані Товару (відсутності механічних пошкоджень) та повноті його комплектності. Після отримання Покупцем Товару, претензії до кількості, комплектності та виду Товару не приймаються.

6. Умови повернення товару

6.1. Повернення Товару, що продається Продавцем на користь Покупців Платформи відбувається згідно положень Закону України «Про захист прав споживачів», а також Постанови Кабінету Міністрів України від 19.03.94 № 172 «Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів».

6.2. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника Товару (Продавця), або фальсифікації Товару, підтвердженої висновком експертизи, Покупець, в порядку та у строки, встановлені гарантійними зобов'язаннями виробника Товару, з урахуванням умов Договору, має право за своїм вибором вимагати від Продавця:

- розірвання договору та повернення сплаченої за Товар грошової суми;

- заміни Товару на такий самий Товар або на аналогічний за характеристиками, з-поміж наявних у Продавця.

6.3. У випадку підтвердження Продавцем наявності у Товару істотних недоліків та за бажанням Покупця щодо повернення коштів, сплачені Покупцем грошові кошти підлягають поверненню останньому за вказаними ним реквізитами протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів з моменту повернення товару.

6.4. У випадках заміни неякісного Товару, оплата послуг перевізника здійснюється коштом Продавця. Це правило не застосовується щодо заміни якісного Товару (у випадках, передбачених законом) – в такому випадку повернення Товару здійснюється за рахунок Покупця, навіть якщо доставка була безкоштовною (за рахунок Продавця).

6.5. У будь-якому випадку, повернення Товару повинно здійснюватися в оригінальному пакуванні, в якому надійшов Товар, із збереженням товарного вигляду і споживчих якостей товару.

6.6. Покупець має право на повернення Продавцю непродовольчих Товарів належної якості, якщо він не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний ним за призначенням. Покупець має право на повернення Товару належної якості протягом 14 (чотирнадцяти) днів, не рахуючи дня покупки.

6.6.1. Повернення Товару належної якості проводиться, за відсутності ознак його використання та за умови збереження його товарного вигляду, споживчих властивостей, пломб, ярликів, плівки, якщо не порушено цілісність пакування як самого Товару, так і комплектуючих до нього. Товар приймається при пред'явленні Покупцем розрахункового документа, виданого Покупцю разом з проданим товаром. У разі, якщо товар не відповідає умовам визначеним в цьому пункті, Продавець має право відмовити в поверненні Товару.

6.7. Перелік Товарів, які не підлягають поверненню на підставах, передбачених в цьому пункті, затверджений Додатку № 3 до Постанови Кабінету Міністрів України від 19.03.94 № 172 «Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів» (швацькі і трикотажні вироби, пір'яно-пухові вироби, тканини, білизна постільна і ін.) у чинній редакції.

6.8. Розгляд вимог Покупця, в тому числі щодо повернення Товару здійснюється у порядку, визначеному Законом України "Про захист прав споживачів", за умови надання Покупцем документів, передбачених чинним законодавством України (зокрема, письмової заяви).

6.9. Продавець не несе відповідальності за недоліки Товару, які виникли після його передання Покупцеві внаслідок порушення Покупцем правил користування або зберігання Товару, дій третіх осіб або непереборної сили.

6.10. Повернення раніше сплачених коштів, надані на Платформі, здійснюються на підставі письмової заяви Покупця та у відповідності до Закону “Про захист прав споживачів” N 1023-XII.

6.11. Якщо Покупець помилково/повторно сплатив на сайті, або сплатив їхню вартість у більшому розмірі, ніж потрібно - сплачені кошти підлягають поверненню.

6.12. Не пізніше 60 хвилин після помилкової/ повторної купівлі послуг, Покупець зобов'язаний повідомити Сontent.money за адресою електронної пошти vihome.mebel@gmail.com, повідомленням листом у довільній формі про помилковий\повторний платіж і бажання повернути кошти, вказавши в темі листа «Повернення коштів», обов'язково вказавши, дату платежу, спосіб платежу, номер телефону.

6.13. Запит на повернення коштів буде розглядається не більше двох робочих днів. Після розгляду запиту ми повідомимо Вас про результат та термін повернення або відмову у поверненні коштів.

6.14. Повернення коштів здійснюється тим самим чином, яким здійснено покупку. Строки повернення платежу залежать від методу початкової оплати.

6.15. Комісія (якщо така передбачена платіжною системою чи банком за зворотний переказ коштів) буде віднято із суми, що підлягає поверненню.

6.16. У разі неповідомлення на Платформі про помилковий/повторний платіж, такий платіж визнається нами таким, як сплаченим за послуги належним чином.

6.17. Повернення коштів за помилковий\повторний платіж, а також за платіж сплачений понад вартість послуги здійснюється протягом 10 (десяти) днів з дня належного повідомлення Інтернет-магазину Vihome.

6.18. Всі неврегульовані в цьому Договорі питання, пов'язані з порядком, умовами гарантійного ремонту або заміни Товару при виявленні недоліків протягом строку гарантії (придатності), регулюються у відповідності до гарантійних зобов'язань, визначених виробником відповідного Товару, а у випадку невстановлення виробником таких гарантійних зобов'язань – відповідно до чинного законодавства України.

7. Відповідальність сторін та вирішення спорів

7.1. У випадку невиконання або неналежного виконання Сторонами своїх зобов’язань за умовами цього Договору Сторони несуть відповідальність, передбачену законодавством України та цим Договором.

7.2. Покупець несе відповідальність за достовірність інформації, яку надав при замовленні Товару. Якщо Покупець невірно вказав особисті дані, дані поштового відділення, номер телефону, то витрати за переадресацію Товару покладаються на Покупця.

7.2.1. Оператор не несе відповідальність за помилки, вчинені Продавцем чи Покупцем Платформи.

7.3. Якщо Покупець відмовляється забрати Товар на відділені поштового зв’язку, то такий Товар повертається Продавцю. Вартість з послуг доставки, зберігання покладається на Покупця. Продавець повертає Покупцю кошти за Товар за мінусом витрат доставки, зберігання.

7.4. Покупець та Продавець погоджуються вирішувати спірні ситуації шляхом переговорів та досягненням консенсусу, в свою чергу, Оператор зобов’язується сприяти проведенню таких переговорів та вирішення спірних ситуацій. Строк розгляду претензії складає 14 (чотирнадцять) календарних днів з моменту її отримання Стороною.

7.5. У випадку неможливості досягнути консенсусу протягом 30 календарних днів Покупець має право звернутися із скаргою до будь-якого державного органу, до компетенції якого входить розгляд таких скарг.

7.6. У випадку неможливості вирішення спору згідно з п. п. 7.4, 7.5 Покупець має право звернутись виключно до суду за місцем знаходження Продавця.

7.7. Продавець не несе відповідальності за невідповідність Товару, невиправданим очікуванням, суб’єктивній оцінці та завищеним сподіванням Покупця. Претензії, що ґрунтуються на вищевказаних критеріях не задовольняються.

8. Строк дії договору та порядок його розірвання

8.1. Цей Договір вступає в силу з моменту його акцепту Покупцем Платформи та діє до остаточного виконання Сторонами зобов’язань по Договору.

8.2. Даний Договір може бути розірваний до моменту закінчення його дії в односторонньому порядку у випадках передбачених умовами Договору.

8.3. Оператор Платформи має право вносити зміни відповідно до цього Договору в будь-який момент без погодження з Продавцем чи Покупцем.

9. Право інтелектуальної власності

9.1. Всі матеріали (та їх зміст), опубліковані на Платформі, є повною та виключною власністю Оператора або використовуються Оператора згідно з умовами відповідної ліцензії. Будь-яке використання Платформою, її частин, дизайну та/або матеріалів без прямого дозволу Оператора є порушенням прав інтелектуальної власності. Оператор також володіє правами на назву "Vihome" та відповідний логотип, що охороняються законодавством про знаки для товарів та послуг (торгові марки).

9.2. Використання контенту, інформації, а також будь-яких інших матеріалів, розміщених на Платформі можливо тільки в рамках функціоналу, запропонованого на Платформі.

9.3. Якщо відвідувачі Платформи є власником торговельної марки та/або інших об’єктів інтелектуальної власності та вважають, що матеріали, розміщені на Платформі, порушують їхні права, відвідувачі можуть зв’язатися з Адміністрацією чи Оператором за контактами, розміщеними в на Платформі або написати на електронну адресу: vihome.mebel@gmail.com.

9.4. У зверненні відвідувач, чиї інтелектуальні права порушенні варто вказати наступну інформацію: ідентифікаційну інформацію (ПІБ, адресу для листування, електронну пошту); описати характер порушення права інтелектуальної власності та ідентифікувати відповідний об’єкт інтелектуальної власності на Платформі; засвідчити, що надана інформація є правильною (з можливістю покарання за неправдиві дані) і що відповідач сумлінно вважає, що оспорюване використання несанкціоноване власником авторських прав, його агентом чи законом.

10. Форс – мажорні обставини

10.1. Сторони звільняються від відповідальності за часткове чи повне невиконання або неналежне виконання зобов’язань за Договором, якщо вони є наслідком непереборної сили (пожежі, повені, землетрусу, стихійного лиха, воєнних дій і інших обставин непереборної сили), і якщо ці обставини безпосередньо вплинули на виконання Договору, то виконання продовжується відповідно на строк, протягом якого діяли ці обставини.

10.2. Сторона, що потрапила під вплив обставин непереборної сили, зобов’язана письмово повідомити про це іншу Сторону не пізніше 7 (семи) календарних днів із дня настання таких обставин, а в строк 30 (тридцяти) днів надати підтверджуючі документи. Несвоєчасне повідомлення про настання обставин непереборної сили, в строки, вказані в цьому пункті, позбавляє Сторону, що прострочила повідомлення, права посилатися на ці обставини для виправдання.

10.3. Сторони погодилися, що достатнім підтвердженням існування обставин непереборної сили є довідка Торгово-Промислової палати України.

11. Інші умови

11.1. Термін гарантії на весь Товар становить 12 (дванадцять) місяців. Гарантія вказана на видатковій накладній, що додається до Товару. Також термін гарантії вказано у характеристиці Товару на Платформі або у карті Товару.

11.2. У цьому Договорі викладено всі умови, погоджені між Сторонами стосовно його предмета і він заміщує собою всі попередні договори, заяви та будь-якого характеру домовленості між Сторонами щодо його предмета.

11.3. Договір в будь-який час може бути змінений і/або доповнений Оператором в односторонньому порядку без попереднього і/або подальшого повідомлення Продавця/Покупця. Зміни в Договір будуть публікуватися із зазначенням дати останнього оновлення. Продавець/Покупця вважається повідомленим про внесені до Договору зміни і/або доповнення з моменту опублікування цих змін на Платформі.

11.4. Недійсність, незаконність або непридатність для звернення до виконання будь-якого положення цього Договору не тягне за собою недійсності, або не впливає на подальшу юридичну силу будь-яких інших положень цього Договору.

11.5. Якщо в цьому Договорі не обумовлюється інше, всі повідомлення повинні направлятися на адреси, що зазначені у цьому Договорі чи Платформі.

11.6. Сторони підтверджують, що в разі, якщо будь-яка умова цього Договору стане або буде визнана недійсною у зв’язку з невідповідністю закону, то така умова не тягне за собою визнання недійсності будь-якого іншого положення цього Договору або Договору в цілому. В такому випадку Сторони повинні якнайшвидше вжити заходів щодо зміни Договору тією мірою, наскільки це потрібно, щоб замінити недійсне положення, щоб у зміненому вигляді воно було законним і по своїй суті максимально зберігало початкові наміри Сторін.